Desigur, pasagerii au dreptul de a solicita compensații pentru cheltuielile suplimentare apărute din cauza întârzierii zborului, cum ar fi cazarea sau mâncarea. Procesul de includere a acestor cheltuieli în cererea dvs. către HiSky implică de obicei furnizarea documentelor corespunzătoare care să ateste cheltuielile dvs. Este important să vă asigurați că aveți copii ale chitanțelor sau ale bonurilor. Atunci când solicitați compensație, unii pasageri iau în considerare, de asemenea, utilizarea serviciilor AirAdvisor pentru a simplifica întregul proces. https://airadvisor.com/ro/companii-aeriene/hisky-despagubire-zbor poate oferi asistență profesională în colectarea documentelor necesare, pregătirea cererii și prezentarea cazului dvs. în fața companiei aeriene. Cu toate acestea, este important să rețineți că procesele de compensație pot varia în funcție de politica companiei aeriene. Se recomandă să studiați cu atenție termenii transportatorului și să vă consultați cu reprezentanții HiSky pentru informații precise despre procedurile de compensare pentru întârzierea zborului.